FAQ - Darmowe strony i fotoblogi

Temat: Przedni napęd do C-360 ?!?!?!
Ja słyszałem że przystawke się przykręca na jednym dekielku który znajduje się u dołu skrzyni i można ją dopasować od jakiegoś zetora, a most zakłada się od robura który miał przedni (wyszło ich bardzo mało). A wałek i felgi to chyba najmniejszy problem ponieważ za wsze można od czegoś dopasować. Moim zdaniem gdyby każdy zakładał przedni napęd to połowa roburów w polsce była by bez przedniego mostu.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=1852



Temat: Przedni napęd do C-360 ?!?!?!
Przodek to w C-360 b. dobra rzecz, wiem to bo widziałem ten sprzęt nieraz w akcji, jeśli napęd masz z Robura to przodek dasz radę wyłączyć, zresztą jest to jak najbardziej wskazane gdy wyjeżdża się na drogę utwardzoną ;)

I mam nadziej, że kogoś ta sprawa zainteresuje, Tadeusz1212 wykorzystał w tym temacie moje zdjęcia, powiedział że to ciągnik jego kumpla, a to nie jest prawdą, ponieważ to ciągnik mojego wujka-czyli nas oszukał!!! Jeśli mi ktoś nie wierzy to zapraszam na stronę www.ursusy.pl i do tematu "Ursus C-360 4x4".
Z miłą chęcią odpowiem na wszystkie pytanie dotyczące przedniego napędu.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=1852


Temat: Przedni napęd do C-360 ?!?!?!
Wg mnie dorabianie napedu od uaza albo od robura to pierdoly. Jest zetor 5745 z przednim napedem i jest niby c-360 4x4, ale jako zetor.Czytalem na czeskiej stronie ze jest na sprzedaz za 35k KC. Troche drogo przy kursie 0,16 PLN ale jakby sie to kupilo za ok 3,5-4 k PLN to wg mnie warto.
http://stroje.bazos....-ZETOR-5745.php

Na tej fotce widac przystawke, ale nic mi nie pasuje zeby ja do skrzyni przykrecic. Przy tylnym moscie jest pokrywa gdzie jest koło reduktora, wiec podejrzewam, ze tam by musiala byc.
pzdr

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=1852


Temat: Przedni napęd do C-360 ?!?!?!
MOST PRZEDNI - Thu.pl - sklep - części - IFA, NOBAS, TAKRAF, BAUKEMA, nowy przedni napęd do robura. jak doliczyć do tego felgi dętki i opony do tego dorabiana przystawka i wał napędowy to nam się to w ogóle nie kalkuluje choć sam bym chciał widzieć przedni napęd w mojej c 360 ale nie za takie pieniądze.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=1852


Temat: Przedni napęd do C-360 ?!?!?!

C-360 niema wyjścia na przedni napęd,a to że ktoś takie cudo zamontował to tylko zwyczajna ludzka kombinacja.

c360 ma wyjscie do npedu i idealnie pasuje most i wał od zetora 6245!

pasuje od zetora 6245 i od robura zakładaja przedni most! z tego co słyszałem koszt tej inwestycji to około 7500 zl ale to wtedy nic cie nieobchodzi przyjezdają i robią

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=1852


Temat: Ursus C-330 4x4 Ursus C-330 4x4
@Gumis32 widziałem c 360 z napedem 4x4, przedni most włożył od robura a kola od zetora koszt przemiany kosztuje okolo 3tysiecy zł to link do jego konta na wrzucie bo nieznam nicka na af http://krzysztof360..../ursus_c360_4x4

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=3759


Temat: c-360 Turbo? Da sie założyć turbo do c-360?
Przedni most do 60 pasuje od robura. Też gdzieś słyszałem że od któregoś modelu zetora można dopasować przedni napęd. Zresztą na af jest już temat o zakładaniu przedniego napędu do 60.

EDIT: Tu masz temat o przednim napędzie do 60. http://www.agrofoto....edni+nap%C4%99d

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=4126


Temat: przystawka do przedniego napedu c360
Wiec tak... mam ursusa c360 w tamtym roku założyłem mu przedni napęd od robura(taki samochód ciężarowy)tzn jest założony tylko nie podpięty porostu nie wiem od czego zrobić przystawkę do skrzyni biegów bo już widziałem jak to jest zrobione(na AG)ja mam podobnie jak ten pan tylko mam łyse opony.
Poradzie mi od czego przeszczepić przystawkę żeby przodek był synchronizowany z tyłem?

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=17607


Temat: c 360+pompa rozdzielaczowa
Pozdrawiam wszystkich wynalazców, zanim zalogowałem się na forum dokonałem przeróbki c 360 z pompy tłoczkowej na rozdzielaczową.Pomimo że wszyscy "mądralinscy" odradzali ,ja się uparłem.Eksperyment trwał całą zimę .Na początek poszła pompa boscha ,nie nadaje się za duży opór i inny stożek.Jako druga poszła pompa lucasa ,idealna pasuje orginalne sprzęgło od 60-ki .Pozostaje dorobieni odsadzenia 14mm ,przewody długości 60 cm ,wycięcie jednego zęba w sprzęgiełku [zapłon] i jazda.Najważniejsze przed rozruchem trzeba zkastrować pompę ,bo złapie obroty powyżej 3000 i urwie wał ,nie próbowałem.
Wszystkim doradcom mówimy do widzenia !!!
Potrzebuje informacji ne temat ilości zębów w przystawce przedniego napędu most od Robura ..Rozmawiałem z jednym takim ale nie chciał zdradzić.Cwaniak z okolic Koszalina za przystawkę chce 2600.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1585464.html


Temat: Przedni napęd do C-360 ?!?!?!
Koło mnie koleś w lesie pracuje c-360 3P z przednim napędem. Kosztowało go to podobno 9000zł. Ma most z robura z przodu i mówi że niema takiego miejsca gdzie by nie wiechał...... :P

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=1852


Temat: zetor 5211 Chcę założyć do niego przedni napęd
Tak w temacie do zetora 5211 4x4 to mój wujek założył sobie przedni naped z robura taki jak do 360 4x4 i popyla na tym juz chyba 4 rok.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=4659


Temat: URSUS C 360 reaktywacja Co wy na to?
MF 235 i 255 to tylko część umowy licencyjnej na chyba 6 modeli ciągników, umowy która miała dać nam nowe technologie, modele te miały zastąpić obecnie( w tamtych czasach) produkowane ciągniki- mf 235 miał zastąpić c 330, a mf 255 miał zastąpić c 360, miały być też następne modele, fabryka miała być czy to rozbudowana czy też zmodernizowana(trochę tego i tamtego) by spełniała wymagania konieczne do budowy tych ciągników, jednak zawieruchy tamtych lat sprawiły, ze nigdy nie dokończono budowy fabryki do stanu jaki miał być- zgodnie z umową licencyjną
i tak MF zamiast zastąpić produkowane ówcześnie modele, były produkowane równocześnie z nimi, brak dewiz na różne części sprowadzane od MF(nie wszystko od razu produkowano w ursusie) spowodował, ze podjęto próby mixowania konstrukcji- C330 3p, C360 4p i wdrożona do produkcji C360 3p, pozostałe modele z umowy licencyjnej weszły do produkcji już jako modele URSUS, a nie MF-te wszystkie 4512 itd, wprowadzając jednocześnie modyfikacje do modeli z umowy, tak też powstały U 2812, U 3512 itp
gdzieś po drodze zakończono produkcję C360 i C330 które także modernizowano w czasie produkcji MF- C335 czy C362(który wg mnie był chyba próbą dogonienia zetora, niestety powstało go bardzo mało i głównie pojechał w świat)
co do tych MF z allegro- one nie są składane z nowych części, ale produkowane gdzieś tam w świecie i to w taki sposób aby naprawy wykonywać używając części od MF-URSUS
co do samej myśli reaktywacji C360, to jak już ktoś powiedział najłatwiej by było z C362- kabina z podłogą, ogrzewanie(takie prawdziwe, na wodę, a nie dmuchanie powietrzem z chłodnicy), biegi w podłodze, wspomaganie na orbitrolu
gdzieś widziałem i to chyba na tym forum C362 lub C360 z chyba 80-cio konnym silnikiem Andorii, ktoś już powiedział o wyciszeniu układu przeniesienia napędu używając przekładni głównej od Zetora lub własną konstrukcją na jej wzór i podobieństwo
układ zaczepowy także jest już przestarzały- a raczej był już dawno- najłatwiej by było zaadaptować układ zetora, nawet z początku lat 90-tych+ zaczep automatyczny, podobnie jeśli chodzi o wieszaki, ramiona czy dodatkowy siłownik TUZ, widziałem też gdzieś tu układ sterowania TUZ zaadoptowany chyba z JD
dorzućmy jeszcze przedni napęd- jest nawet temat o napędzie w C360 z przykładami takich egzemplarzy, czyli jest to realne
teraz mamy już ciągnik będący czymś co można nazwać godnym następcom C360, spełniającym(tak mniej więcej) dzisiejsze wymagania rynku, dającym jakiś komfort pracy, będący mixem skrzyni biegów z C360 z częściami zetora, JD, robura i jeszcze nie wiadomo czego
a tak właściwie to nie mamy ciągnika, a dopiero jakiś pomysł na niego, teraz by trzeba jeszcze złożyć jakiś egzemplarz prototypowy czy testowy i przeprowadzić badania homologacyjne bo to już jednak nie jest ten sam C360(362) który już takie badania przeszedł, po drodze jeszcze należało by wprowadzić modyfikacje dotyczące wymagań ekologii, bezpieczeństwa i ergonomii, a to wszystko kosztuje
wątpię by ktoś wywalił kupę siana na taki ciągnik(mimo iż jest to wg mnie ciekawa koncepcja rozwoju C360) gdy mamy na rynku bardzo szeroką ofertę ciągników- czym innym jest stopniowa modernizacja modelu w trakcie jego produkcji gdyż koszta rozkładają się w czasie- no chyba, ze modyfikujemy cały ciągnik wprowadzając nowy model czy generację danego modelu, także budowa nowego modelu jest łatwiejsza(np w przypadku pronara nowe serie P)- do budowy nowych modeli wykorzystuje się podzespoły już gotowe renomowanych producentów, poza tym jest kasa na to z obecnej produkcji
oj się strasznie rozpisałem, nie wiem czy nie przegiąłem, ale tak wyszło

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=13825


Temat: URSUS C 360 reaktywacja Co wy na to?

MF 235 i 255 to tylko część umowy licencyjnej na chyba 6 modeli ciągników, umowy która miała dać nam nowe technologie, modele te miały zastąpić obecnie( w tamtych czasach) produkowane ciągniki- mf 235 miał zastąpić c 330, a mf 255 miał zastąpić c 360, miały być też następne modele, fabryka miała być czy to rozbudowana czy też zmodernizowana(trochę tego i tamtego) by spełniała wymagania konieczne do budowy tych ciągników, jednak zawieruchy tamtych lat sprawiły, ze nigdy nie dokończono budowy fabryki do stanu jaki miał być- zgodnie z umową licencyjną
i tak MF zamiast zastąpić produkowane ówcześnie modele, były produkowane równocześnie z nimi, brak dewiz na różne części sprowadzane od MF(nie wszystko od razu produkowano w ursusie) spowodował, ze podjęto próby mixowania konstrukcji- C330 3p, C360 4p i wdrożona do produkcji C360 3p, pozostałe modele z umowy licencyjnej weszły do produkcji już jako modele URSUS, a nie MF-te wszystkie 4512 itd, wprowadzając jednocześnie modyfikacje do modeli z umowy, tak też powstały U 2812, U 3512 itp
gdzieś po drodze zakończono produkcję C360 i C330 które także modernizowano w czasie produkcji MF- C335 czy C362(który wg mnie był chyba próbą dogonienia zetora, niestety powstało go bardzo mało i głównie pojechał w świat)
co do tych MF z allegro- one nie są składane z nowych części, ale produkowane gdzieś tam w świecie i to w taki sposób aby naprawy wykonywać używając części od MF-URSUS
co do samej myśli reaktywacji C360, to jak już ktoś powiedział najłatwiej by było z C362- kabina z podłogą, ogrzewanie(takie prawdziwe, na wodę, a nie dmuchanie powietrzem z chłodnicy), biegi w podłodze, wspomaganie na orbitrolu
gdzieś widziałem i to chyba na tym forum C362 lub C360 z chyba 80-cio konnym silnikiem Andorii, ktoś już powiedział o wyciszeniu układu przeniesienia napędu używając przekładni głównej od Zetora lub własną konstrukcją na jej wzór i podobieństwo
układ zaczepowy także jest już przestarzały- a raczej był już dawno- najłatwiej by było zaadaptować układ zetora, nawet z początku lat 90-tych+ zaczep automatyczny, podobnie jeśli chodzi o wieszaki, ramiona czy dodatkowy siłownik TUZ, widziałem też gdzieś tu układ sterowania TUZ zaadoptowany chyba z JD
dorzućmy jeszcze przedni napęd- jest nawet temat o napędzie w C360 z przykładami takich egzemplarzy, czyli jest to realne
teraz mamy już ciągnik będący czymś co można nazwać godnym następcom C360, spełniającym(tak mniej więcej) dzisiejsze wymagania rynku, dającym jakiś komfort pracy, będący mixem skrzyni biegów z C360 z częściami zetora, JD, robura i jeszcze nie wiadomo czego
a tak właściwie to nie mamy ciągnika, a dopiero jakiś pomysł na niego, teraz by trzeba jeszcze złożyć jakiś egzemplarz prototypowy czy testowy i przeprowadzić badania homologacyjne bo to już jednak nie jest ten sam C360(362) który już takie badania przeszedł, po drodze jeszcze należało by wprowadzić modyfikacje dotyczące wymagań ekologii, bezpieczeństwa i ergonomii, a to wszystko kosztuje
wątpię by ktoś wywalił kupę siana na taki ciągnik(mimo iż jest to wg mnie ciekawa koncepcja rozwoju C360) gdy mamy na rynku bardzo szeroką ofertę ciągników- czym innym jest stopniowa modernizacja modelu w trakcie jego produkcji gdyż koszta rozkładają się w czasie- no chyba, ze modyfikujemy cały ciągnik wprowadzając nowy model czy generację danego modelu, także budowa nowego modelu jest łatwiejsza(np w przypadku pronara nowe serie P)- do budowy nowych modeli wykorzystuje się podzespoły już gotowe renomowanych producentów, poza tym jest kasa na to z obecnej produkcji
oj się strasznie rozpisałem, nie wiem czy nie przegiąłem, ale tak wyszło

hehe ales blysnol kazdy umie w goglach poszukac i to przekazac. powiedz cos od siebie.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=13825